relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Wednesday, May 23, 2012

rindu pakai uniform sekolah..:(

semalam pergi collect data di 2 sek menengah di kuching.. teruja sbb dah 4 tahun tglkan sek men..means..yang terakhir wktu ngajar sek men. al-amin.

smbil menunggu orang yg sepatutnya, tengok bebudak sekolah keluar rehat.. comel comelnya dgn uniform sekolah. terus aku bisik pd K.M : rindu la nak pki baju sekolah.
K.M balas; aah, tp klu nadia pki rasa xpelik sgt kot..masih badan budak2..kalau akak pakai..org gelak kang.
dan aku terus menerus berangan... mana nak cari baju sekolah yea.. yg baru dan nak melaram pakai kat rumah sekali sekala..hahaha.. ish..ngidam pki uniform sekolah lak tetiba..
dan waktu collect soal selidik aku ditegur oleh sorang studnt: " makcik, dah siap...'
:makcik...? huhu..anganku musnah..tak jadila pakai baju sekolah..dpt title makcik ni buat aku kira balik umur aku berapa nak cr baju sekolah utk aku..sepatutnya aku fikir utk cari baju sekolah utk anak2 aku..huhuhu.. nak nangis dan nak gelak sorang sorang. waaaa waaaa! :)

No comments:

Post a Comment