relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Monday, December 7, 2009

induksi oh induksi

30 nov..dalam jam 5 sampai mendaftarkan diri di puncak alam...
hati bercampur baur..tengok pada tempat dan keadaan..saya meletakkan tahap kepuasan yang tinggi yang akan saya capai..Insyaallah. teringat pesan kekanda2 hgn tension sgt..angp di sini akan dapat ilmu baru yang takde tempat lain.

1dis..ramainyeee...hampir 500..dipecahkan kepada 20 kumpulan kecil..hmm..masih besar jugakkan bilngannya?
hari !st dah mcm2 kena..makanan tak cukup..bas xade untuk ulang alik...  betul2 menguji kesabaran dan keimanan..
dari satu sudut..memng rasa nak merungut..tapi dari satu sudut lain..saya rasa..apa salah jika ini ruang untuk kami rasa apa yang tidak sepatutnya kami rasa.. bunyi pelikkan ..tapi betul..
kalau ikutkan dari segi logik..mengukur tahap keprofesional...apa yang kami dapat ini mungkin satu tarbiyah dari yang Maha Mentrbiyah..

hmm..bila fikir dari sudut itu..rasa hilang segala ego..jawatan sudah tidak terasa..kita adalah kita seadanya..rezeki..semuanya pada tanganNya yang maha Adil.

hari ni 7 hb.. lari balik kejap..rindu kat blog tok..hehe

apa pun..doakan ek..yang terbaik kita dapat kadang melalui cara yang menyakitkan....

No comments:

Post a Comment