relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

third baby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Thursday, December 5, 2019

Penulisan anak muridku..

Dalam awal julai lepas.. anak muridku.. bertanya tentang penulisan. Nak hantar mana.. dan nak cari penerbit mana.

Aku kongsikan apa maklumat yang aku tahu.. ya lah.. aku pun baru je masuk dunia penulisan umum ni. Selalu penulisan syok sendiri ja. Hehe

Dan hari ni.. alhamdulillah.. dia datang dan tunjuk hasilnya.


Allahu... hanya tuhan tahu betapa bangganya aku.. lebih bangga dari aku punya buku sendiri. Sebab?

Sebab dia anakku.. walau bukan sedarah daging. Anak didik.. juga anakku.

Betullah..kata kata yang ku dengar.
Dua jenis manusia yang tidak akan pernah cemburu orang yang dididiknya lebih hebat darinya.. iaitu ibubapa dan guru.

Ain..  mama benar benar bangga dengan ain. 😍

No comments:

Post a Comment