relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

third baby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Saturday, August 3, 2019

Apa rasa bila duduk atas pentas




Bukan senang duduk atas pentas..
Bulan senang nak bercakap di khalayak ramai
Sebab tu ada kursus dan subjek khas untuk pengucapan awam ni

Aku secara peribadi memang tak berapa pandai.. bukan tak pandai cakap.. tapi tak pandai nak kontrol emosi tika itu...

Ia sangat sangat mempengaruhi percakapan aku... kalau aku rasa waktu itu aku sendu.. automatik aku jadi sendu..

Aku bukan kalah pada apa orang fikirkan tentang aku.. tapi aku kalah tentang apa yang aku fikirkan tentang aku waktu itu....
Allahu 😣

No comments:

Post a Comment