relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

third baby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Thursday, June 7, 2018

malu seorang pendosa di hujung ramadhan

sungguh aku malu...
bila di hujung ramadhan..
aku di antara mereka yang mengharap simpatiMu
sedang aku tiada punya apa apa untuk disembahkan..
malah penuh noda dan dosa..
yang tidak pernah bersih dan suci...
tapi hati masih sombong merasa ada ruang simpati

aku malu...
sangat malu..
terheret wajah menyembah bumi
akur atas kesilapan sendiri
yang diulang ulang tiada henti

namun aku teringin mendongak ke langitMu..
mengharap bukan sikit.. tapi banyak RahmatMu
mungkin bukan anugerah Lailatul Qadar yang indah
cukuplah keampunanMu tidak berbelah bahagi
atas segala dosa-dosa ini...

No comments:

Post a Comment