relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

third baby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Wednesday, November 15, 2017

yang pertama kali..

betullah orang kata.. yang pertama kali mungkin akan datang walau tidak diduga.. walau umur dah beransur tua.. ingat dan banyak pengalaman dan banyak merasa segalanya.. namun tetap datang yang pertama kali..

hari ini ada dua perkara pertama kali aku lalui dan aku buat dalam hidupku

 pertama kali kena amik nab.. sebelum ni dengar je kawan-kawan penat dan asma.. kali ni aku lak allah bagi rasa... syukran allah.. atas nikmat paru-paru yang sudah lama sehat
pertama kali amik mc dan nak guna mc... sebelum ni aku ada amik mc.. tapi aku xguna.. tetap pergi kerja..
hari ni mmg rasa nak rehat..walau taklah rehat sangat pun.. hehe

No comments:

Post a Comment