relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Monday, February 20, 2017

jelir lidah...

apa pandangan korang pada orang yang  jelir lidah ni..


ada la sorang budak ni.. time test.. aku jaga masa tu.. bukan student kelas aku pun.. waktu lalu tepi dia.. dia tutup kertas dia.. dan jelir lidah kat aku.. terkejut aku.. dia terus kata " saya xboleh jawab"

disebabkan aku masih terkejut dgn jelirannya itu.. aku hanya diam dan berlalu.. dan terus aku reflek.. klu anak aku yang buat.. memang aku cubit.. dan memang yang aku buat pun klu Muhammad jelir lidah.. tak kisahla pada adik dia atau pada orang lain.. aku akan tegur sbb pada aku.. itu bukan sikap yang baik..
dan aku xpasti tindakan budak itu sbb apa?
sbb aku lalu tepi dia..?
sbb dia xboleh jawab test?
atau memang hobi dia menjelir... hehe

huhu.. apa pun.. jangan jelir lidah.. itu tanda awak xde akhlak.. xde moral.. xde etika..

klu comey macam baby ni.. xpe jugak.. hehe

No comments:

Post a Comment