relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Tuesday, January 3, 2017

1ST DAY SEKOLAH

igt lagi waktu 1st day aku sekolah, waktu tu takde tadika utk 5 tahun ke bawah.. umur 6 tahun baru kenal sekolah. abah hantar di tadika kanak kanak islam Ipoh,
abah hantar terus hantar aku masuk kelas.. aku duduk.. byk budak lain.. ada nangis.. ada yg ternganga nganga.. sekali pusing abah ada lagi di pintu.. kali kedua pusing abah dah xde.. hehehe

sekarang giliran ank aku Muhammad lak pergi sekolah, walau tak masuk umur 4 tahun, 5 tahun pun bagi aku awal berbanding aku dan abinya..

hari 1st.. semua ikut hantar Muhammad.. dan Alhamdulillah.. Muhammad penuh senyuman..
di sekolah tu.. bunyi budak nangis normal.. dan Nampak kaum ibu juga nangis.. normal.. hehe

dan aku dan suami xlama.. lepas hntar.. pastikan Muhammad dah masuk.. dan cikgu Nampak dia.. terus kami balik.








tq cikgu cikgu.. kami serah anak kami utk dididik... tq PASTI RAUDHATUL ILMI KOTA SAMARAHAN...

No comments:

Post a Comment