relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Monday, April 27, 2015

tajuk tangkap lentok..meleleh...

xtaulah kenapa..
dgn umur aku sekarang ni, banyak benda yang aku dah tak ngam dengan bnda yang aku suka dulu2..
pertama.. cerita drama tv.. klu tajuknya.. ombak kasih, awan rindu, cinta tak bertepi, sembilu rindu.. mmg aku akan tolak xtgk dah cerita macam tu.
tajuknya tangkap lentok.. meleleh leleh.. ceritanya comfirm lagilah meleret leret..

buat tajuk yang direct bg org tertarik jalan ceritanya.. bukan tajuk yang menyembunyikan kelemahan jalan cerita...
macam tajuk p ramli buat.. direct tahu cerita nya..cth: 3 Abdul.. xde dia buat.. lara dendam.
atau cerita ibu mertuaku: xde dia buat tajuk: pelangi mendung.

hihihi.. macam tu jugak tajuk buku cerita.. meleleh leleh tajuk.. konon Nampak bombamstik..Nampak gambaran yang lebih halus.. klu isinya benar halus dan cantik xpe.. tapi isi kosong.. baca kulit depan..baca kulit belang.. dah tahu keseluruhan cerita..

xpelah..yg xsuka..mungkin org org macam aku je kot.. yg suka lebih ramai...
yang berkualiti xsemestinya digemari.. yang paling digemari.. xsemestinya berkualiti..

No comments:

Post a Comment