relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Friday, February 20, 2015

anakda dan buaya.... :)

Dah lama tak pergi.. dari bersalin muhammad.. dan sekarang muhammad dah 2 tahun lebih.. kiranya ni 1st time utk anakda dan kali ke 5 kot utk bonda. Hehehe
yang best pergi kali ni dapat pegang anak buaya 2 tahun.. rupanya lembut dan sejuk badan dia... macam pegang ular je.. mula mula igtkan keras..
yang lain tu haiwan haiwan sampingan macam merak, monyet, burung hantu dan ikan ikan besar...

Anakda la excited.. mula sampai ternganga dia.. mata terkejut tgk haiwan haiwan ni secara live.. hehe. Dah dekat nak balik barulah perangai asli dia datang bila dah hilang terkejut. Hehehe





No comments:

Post a Comment