relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

third baby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Monday, February 11, 2013

hidupku kini...sebab..

kini aku ada sebab ..kenapa rasa cepat nak balik..
kini aku ada sebab .. kenapa aku suka duduk rumah..
kini aku ada sebab.. kenapa bersemangat bangun pagi..
kini aku ada sebab ..kenapa tak letih bangun dua tiga kali malam hari
kini aku ada sebab ..kenapa tak kisah tidurku diganggu
kini aku ada sebab ..kenapa pakaianku comot berbau susu
kini aku ada sebab ..kenapa rasa nak siapkan keje on time  :)
kini aku ada sebab ..kenapa kejeku tak siap langsung :(
kini aku ada sebab ..kenapa rasa hidup ini lebih beerti
kini aku ada sebab ..kenapa hidup ini bahagianya bila memberi
kini aku ada sebab ..kenapa indahnya diri dihargai
kini aku ada sebab ..kenapa nak hidup beribu tahun lagi

sebabmu sayang....

1 comment:

  1. salam.
    ustazah.. mabruk utuk bayi yg br lahir ni..
    moga menjadi pejuang agama.
    comel sgt!! =D

    ReplyDelete