relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Thursday, April 1, 2010

tetamu bertempoh..dan tetamu tanpa had tempoh

hujung minggu yang sibuk..dalam kepala ada 1001 urusan nak diselesaikan...
kalau ikut masa..mcm tak cukup 24jam..tapi sebenarnya..apa yang Allah atur tu..dah padan sgt dah..cuma kita manusia tak pande manage waktu..eh..sebenarnya kamek bukan nak bersyarah..tapi nak citer..
kamek dapat 2 tetamu...
1) tetamu 2 hari 1 malam...dari s.alam
tetamu yang tudung biru dan tudung hijau tu...dalam banyak2 benda yang diaorang citer..ada satu benda je melekat dalam kepala kamek..hehehe...
gambar ni kat gerai makan..hmm..cantik tak waterfront kuching pada waktu malam?

2) tetamu yang tiada had tempoh...Alhamdulillah, kami dapat jiran yang boleh diharap dan memang akan kami anggap macam saudara sendiri...

kak miza dan suaminya tiada dlm gambar ni...baru sampai kat epot dah kena snap gambar..siap kena buli lagi..hehehe..
welcome kak...kita perantau kan jadi saudara...

No comments:

Post a Comment