relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

third baby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Saturday, July 20, 2019

Ziza ludba

Minggu lepas waktu ikut muhammad nak grading taekwando dia.. perasan ada sorang ayah ni sgt familiar muka dia.
Aku macam kenal dia.. dan dia pun nampak macam kenal aku. Tapi aku tak tahu sapa.. buat buat tak kenal je lah.. haha

Tapi bila dia datang borak dengan habibi.. kemudian dia tegur aku
" aziz ada kat uitm shah alam sekarang."
Aku balas, "ayah aziz ke ni.. allahu.. lama dah tak jumpa dia. Kalau jumpa pun memang tak kenal dah"

Rupanya dia ayah sorang pelajar aku di sri at taqwa dulum aku ngajar dia masa tu dia darjah satu.. umur aku 22..  17 tahun dah berlalu. Dia sekarang 24 tahun.☺

Apa yang aku ingat tentang dia...
Ada sekali tu.. waktu marking test tak silap.. ada kertas nama 'ziza ludba'
Sapa plak tersesat masuk dalam kelas aku ni.. tak de budak kelas aku nama tu..
Bila tgk lama lama.. rupanya kertas abdul aziz.. 🤣 dia eja nama dari kanan ke kiri dalam tulisan rumi. Hihi

Dah sampai u tu.. dah tulis betul la tu.. hihi

Bila balik rumah.. semak kertas ujian muhammad..

La.. sama gak penyakit nye.. gelakkan anak orang.. anak aku pun 2x5 😂

No comments:

Post a Comment