relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

third baby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Saturday, July 27, 2019

Belajar untuk jadi penulis yang baik sebelum terbaik

Di sini.. bila lagi belajar..terasa ya allah banyaknya benda aku tak tahu.. huhu

Tapi refleks balik.. kalau aku tahu aku banyak tak tahu.. aku tak berani  tulis novel 'aku temanmu'

Aku mesti rasa sangat rendah diri..dan tak berani nak tulis. Tapi kerana semangat pekak dan pedulikan apa saja.. novel aku temanmu terhasil.

Alhamdulillah.. novel aku temanmu memang bukan terbaik..tapi novel itu membuka jalan untuk aku jadi penulis yang lebih baik.

Fabiayyi alai rabbikuma tukazziban

No comments:

Post a Comment