relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

third baby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Tuesday, June 29, 2021

PDPR.. mak ke anak yang stress

 ibu ibu mengadu mereka stress PDPR.. 

sebab mak kena tengok anak A-Z.. tambahan kalau anak anak bawah 10 tahun. serba serbi nak kena tengok. bukakan link, pilihkan buku dan semualah


aku pun... cuma perlahan lahan aku ajar dia buat semua sendiri termasuk klik link, control voice dan video dan buat latihan. betul ke salah, aku tak sempat nak tengok semua.

sungguh,,

mujur aku bukan perfectionist... dan asalkan buat...

kelas aku pun, aku terkejar-kejar.. apalagi kelas anak-anak

pengalaman bermakna untuk aku dan anak anak

tak mahu salahkan sesiapa.

kita mesti belajar tempuhi segalanya... 

No comments:

Post a Comment