relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

third baby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Monday, June 28, 2021

apa ku rasa...

 dapat tarikh untuk vaksin 28 Mei

tentunya aku teruja

paling awal antara adik beradikku dan paling awal dapat dari rakan rakan sekerjaku yang lain


tapi tinggal 1 kegusaran, aku perlu pastikan aku tidak hamil

27hb pagi, aku cek upt.

naik double line dan pastinya aku sangat bersyukur

28 hb tu, aku tetap pergi ke PPV dan bagitahu kondisi dan mereka sendiri sebut tidak galakkan.

balik lak aku dengan mula rasa mual dan segalanya.


1 Jun mula PKP 3.0, pergi check up dan belum kelihatan apa apa, tapi dinding rahim menebal tanda kemungkinan hamil itu ada.


3 jun, selesai 2 ceramah. 1 ceraah dengan Politeknik Kulim dan 1 lagi kuliah dengan JAIPS, balik aku nak solat magrib, ada spotting.

terus luluh jiwa raga. malam tu, aku rasa aku nak keseorangn.. tak mahu jumpa sesiapa.. aku nak teangkan apa aku rasa....

dan darah keluar seperti haid biasa, tiada kesakitan seperti keguguran

15 hb jun aku pergi semula ke doktor, dan Dr sahkan setelah diambil UPT dan ujian scan rahum. memang aku haid, bukan keguguran.


aku rasa....?

sungguh aku tidak mengerti...

sampai kini.. cuma aku makin fahami

jika Allah nak bagi.. walau segala halangan..aku tetap akan dapat

kalau Allah tak nak bagi, walau apa aku usaha aku takkan dapat

Ya allah aku sujud pada kekuasaanMu.

aku tidak mengerti.. tapi aku amat mengimaninya...

No comments:

Post a Comment