relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

third baby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Wednesday, January 15, 2020

kepala bercabang

lidah bercabang.. cakap belit belit kan.. kalau kepala bercabang? FIKIR BERBELIT?

haaa! aku rasa kepala aku bercabang sekarang.. hehe
baru pertengahan januari2020..
tapi kepala aku bercabang macam dok buat kerja hujung tahun.. semua terhimpun nak buat dalam satu masa.

waktu ni kepala nak setle urusan hakiki... filing ntah bila nak siap. bersepah bilik dengan kertas dari samarahan lagi.
tetiba teringat nak buat paper kajian, pi cari bahan merata. siap interview orang.
lepas tu dok buat puisi dan cerpen lak.. buat siap..terus hantar dan dapat feedback diterima. alhamdulillah.
sempat gatal tangan join buat novelet seram lak.. dalam tempoh 2 bulan untuk 25k pp. huhuhu

masuk plak cerita bab naqibah.. usrah..kuliah surau.
tak masuk bab shopping shoopee..online lagi. beli jam, beli lampu.. ntah apa apa daa...

bab buku anak-anak. tusyen depa
bab mak abah.. mak abah mertua. kena pi jenguk selalu.

tu pun sempat lagi kepala dok fikir nak pi cuti mana...

adoila kepala ku... buka cabang dua ni.. tapi cabang lima atau enam.

aku tiada daya, namun aku serah apa sahaja cabang yang aku buat, cuba sebaik mungkin dan betulkan niat. LA HAULA WALA QUWWATA ILLA BILLAH.

No comments:

Post a Comment