relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

third baby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Monday, April 15, 2019

Kasih kekasih, 2000 dan aku

Teruja nak dengar konsert inteam ni.. 1st time sebenarnya dengar live.



 kasih kekasih...
 oh terimbaunya aku zaman diploma dulu.. wajah anak anak muridku sekarang.. jiwa mereka sekarang.. itulah aku dulu.
Zaman berbeza.. tapi fitrah remaja tetap sama. Dengar lagu tu.. biat terimbau perasaan aku waktu itu..yang mencari erti cinta lelaki..dan meneka siapalah cintaku yang bernama suami.


2000
Tahun lagu kasih kekasih dikeluarkan.. dah 19 tahun katanya.. semalam..aku jumpa sorang studnt ni nama alfaini.. wah.. tanya dia tahu ke makna apa.. dia kata makna 2000. Dia lahir tahun 2000. 😉 mujuqla abah tak boh nama aku ikut tahun.. kalau tak..jadi alfon tis'u miah wa thamanin. Hehehehe

Aku..
Masih aku yang bernama aku... 39 tahun bernyawa..makin menjadikan hidup aku mendapat pelbagai makna dan memberi makna.. yang pahit..masin..manis..semuanya adalah rencah.ertinya masakan kehidupan.

No comments:

Post a Comment