relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

third baby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Sunday, November 1, 2020

penangan drama korea

 orang lain dah lama tahu..

aku baru je kena jangkitan ni tahun ni..hahahaha

mujuq la aku kena waktu umur dah dekat 40.. mau kena time umur 20an dulu mungkin aku pun sampai ke korea cari oppa..


hero heroin jambu... malah kebanyakkan drama aku tengok hero lagi jambu dari heroinnya.. kulit flawless.. mulut bergincu tapi macho dan romantik ya amat.. hehe


selaku seorang yang pernah tulis novel.. aku kagum dengan jalan cerita drama korea.. sentiasa menarik.. ada la jugak part boring tapi tak meleret sangat.

dan banyak ayat-ayat punch out  yang sedap sedap..

dari drama korea juga aku belajar realiti masyarakat sana macammana.. adat kepercayaan mereka..

makanan mereka..

hmm.. sebelum ni aku giler bollywood.. lepas tu tamilwood. sekarang ok.. i admit i dah edmire koreawood lak.. 

ni antara drama yang aku dah tengok.

1) hi bye mama

2) pinochio

3)good doctor

4) doctor stranger

5) a romance is a bonus book

6) the king eternal monarch

7) the world of marriage


ok.. nanti aku dah khatam yang lain.. aku tambah dalam list tu ya. 

actor pilihan.. Lee jong suk kot.. mata sepet je.. tapi sweet ya amat. hehe. so banyak la drama drama dia.. asal ada dia berlakon aku tengok.. so far tiada yang mengecewakan.



No comments:

Post a Comment