relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

third baby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Thursday, March 19, 2020

Work at home

Isnin lagi.. aku dah buat kelas online...
Masukkan tambahan bahan pengajaran di ilearn..dan biar studnt masuk dan respon.

Start rabu.. perintah berkurung. Dalam kepala banyak benda nak buat. Terutama yang aku tak dapat buat hari biasa.
Aku nak habiskan projek novelet aku yang dah karam ke laut. Huhu

Tapi kan... buka je laptop.. ada yg lapar.. lepas tu.. time semua anak anak tidur.. aku lak yang lapar. Hahaha

Lebih byk work pegang periuk dari work pegang laptop.

Takpa.. esok.. lusa.. sampai 31 hb ada lagi. InsyaAllah cuti 2minggu ni dimanfaatkan betul betul.


Harap aku tak sampai buat macam dalam gambar bawah ni la kat anak anak. Hehe


No comments:

Post a Comment