relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

third baby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Wednesday, December 11, 2019

E wallet touch and go

Ok.. ni aku nak review pasal penggunaan e wallet ni.

Mulanya yang boleh terminat.. bila aku pi kedai eco 2 rgt.. tengok ada seorang mamat ni.. bayar dengan tunjuk barcode je. Wah... cepat.

Waktu pi diy pun.. tengok ada seorang mamat juga.. bayar pakai barcode.
Aku tengok kat kaunter tu.. ada tulis. E wallet touch and go.

Korek korek.. godel godek.. aku pun sign up. Siap letak auto reload kalau balance kurang dari 100.. hahaha

Dan benefit dia banyak..
Aku pergi seven e.. 1st time la cuba.. beli barang dekat 20 rgt.. disebabkan pertama kali guna.. aku dapat rebate separuh harga.. wow.

Dan kebetulan.. guna lebuhraya duke.. tol rebat 100 percen. Wow

Letal minyal kat shell.. rebat rm5. Wow

Yang belum.. pergi kfc..tealive.. dan byk lagi la tempat yang aku boleh dapat rebate.

Untung maa...

Dan cepat.. lebih cepat dari penggunaan kredit kad.
Dan kelemahannya hp la.. kalau hilang hp.. lupa lak maklumat..password..  hilanglah segala wow tadi. Hehe

Sementara penggunaan ni akan diperluas.. maka byklah rebate dan diskaun ditawarkan.. so grab la cepat cepat. Jom sign up.. aku tak dibayar tau tulis posting ni... ikhlas jujur dari aku sendiri.😁


No comments:

Post a Comment