relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

third baby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Thursday, August 29, 2019

Rumah sewa sungai tangkas

Waktu sambung master, sati sem duduk kolej tun husin on.. mmg dekat sangat ke kelas.. dan semua fasiliti. Tapi sebab aku rasa rimas dgn suasana asrama kot.. sem 2 aku keluar. Kebetulan dalam kelas elektif dakwah jumpa kak nurul. Dia yang ajak aku join rumah sewa dia.

Masuklah aku rumah ni dalam awal 2016..duduk sampai 2018.
Bersilih ganti rakan sebilik. Di sini aku kerja ambil upah buat kuih,ngajar tadika dan ngajar di al amin. Dalam masa yang sama ambil upah ngajar tusyen dan baiki tesis.

Aku ulang alik ngaji darus syifa.. dan pergi merendek di putrajaya.. hahaha. Shoping di alamanda..bukannya banyak duit pun. Seronok ja lebih.. seronok zaman bujang dan ada duit sendiri katakan.

Alhamdulillah.. ada pahit manis sepanjang aku menghuni di situ.. semua itu ada hikmahnya.

Pengalaman berhantu kat sini takda.. pengalaman aku jadi hantu ada. 👻

No comments:

Post a Comment